Türkiye Bisiklet Federasyonu tarafından Siirt’te 26-28 Haziran 2026 tarihleri arasında düzenlenen Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası’nda heyecan devam ediyor. Ülke genelinden 77 takım ve 242 sporcunun katıldığı organizasyonda sporcular üç gün boyunca farklı kategorilerde mücadele ediyor.
ZAMANA KARŞI YARIŞTA BÜYÜK BAŞARI
Şampiyona kapsamında gerçekleştirilen zamana karşı Türkiye Şampiyonası yol yarışında Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü adına yarışan Samet Bulut, gösterdiği üstün performansla Türkiye şampiyonu oldu.
Bulut, yarışta güçlü rakiplerini geride bırakarak altın madalyaya uzandı. Yarışta Spor Toto adına mücadele eden Ahmet Örken ile Konya Büyükşehir Belediyesi sporcusu Burak Abay gibi önemli isimleri geride bırakması dikkat çekti.
MUĞLA EKİBİ DAMGA VURDU
Başarının ardından Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü ve Muğla Büyükşehir Belediyesi Continental Bisiklet Takımı sporcuları büyük sevinç yaşadı.
Şampiyonluk, Muğla ekibinin yol bisikletindeki iddiasını bir kez daha ortaya koyarken, Samet Bulut’un performansı hem teknik ekip hem de bisiklet camiası tarafından takdir topladı.